Η Πρωτομαγιά είναι μία σημαντική στιγμή στην ιστορία του παγκόσμιου εργατικού κινήματος μιας και άνοιξε τον δρόμο για την καθιέρωση της 8ωρης εργασίας σε πολλές χώρες του πλανήτη. Αποδεικνύει την αναγκαιότητα σύγκρουσης με τις ορέξεις των καπιταλιστών που στοχεύουν στην διαιώνιση και την επέκταση της εξαθλίωσης των εργαζόμενων μαζών. Η όποια διαφοροποίηση στο βιοτικό επίπεδο( δημόσια υγεία και παιδεία , εργατικά δικαιώματα κλπ) από το 1886 συνδέεται άμεσα με τις μαχητικές διεκδικήσεις της εργατικής τάξης όλα αυτά τα χρόνια . Σήμερα 134 χρόνια μετά η μεγάλη πρόοδος στην τεχνολογία , η απελευθέρωση γνώσης και οι τεράστιες παραγωγικές δυνατότητες δεν συμβαδίζουν με το επίπεδο της εκμετάλλευσης της εργατικής τάξης . Η κοινωνική ανισότητα σε όλο τον πλανήτη αυξάνεται , αφού το μεγαλύτερο προϊόν της παραγωγής υφαρπάζεται από την αστική τάξη . Με την επέλαση του νεοφιλελευθερισμού οι συνθήκες εργασίες έχουν χειροτερεύσει και το κράτος πρόνοιας έχει συρρικνωθεί . Η παγκόσμια κρίση το
Δημοσιεύουμε μεταφρασμένο από τα αγγλικά το άρθρο του Άλαν Γουντς : Beethoven: man, composer and revolutionary Αν και υπάρχει κάποια διαμάχη για την ακριβή ημερομηνία , πιστεύεται ότι ο Ludwig van Beethoven γεννήθηκε σήμερα ( σημ : 17 Δεκεμβρίου ) το 1770. Αν κάποιος συνθέτης αξίζει να αποκαλείται επαναστάτης , αυτός είναι ο Beethoven. Έφερε αυτό που μάλλον ήταν η μεγαλύτερη επανάσταση στη σύγχρονη μουσική και άλλαξε τον τρόπο σύνθεσης αλλά και ακούσματος . Είναι η μουσική που δεν ηρεμεί , αλλά σοκάρει και ενοχλεί . Γράφοντας το 2006, ο Alan Woods περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος στον οποίο γεννήθηκε ο Beethoven ήταν ένας κόσμος σε αναταραχή , ένας κόσμος που άλλαζε , ένας κόσμος πολέμων , επαναστάσεων και αντεπαναστάσεων : ένας κόσμος όπως ο δικός μας . " Ο Beethoven είναι φίλος και σύγχρονος της Γαλλικής Επανάστασης , και παρέμεινε πιστός σε αυτήν ακόμη και όταν , κατά
Η παγίδα της εθελοντικής εργασίας Στις 31/4 κυκλοφόρησε άρθρο της Πανσπουδαστικής ΚΣ Ιατρικής Ιωαννίνων στο 902. gr με τίτλο Καταγγελία για τηστάση των δυνάμεων των ΕΑΑΚ . Το άρθρο επιχειρεί μια κριτική στα ΕΑΑΚ για τη στάση μας όσον αφορά το κάλεσμα της ΚΝΕ σε εθελοντική εργασία στους φοιτητές Ιατρικής. Η κριτική μέσω νοητικών αλμάτων καταλήγει στην διαπίστωση ότι κάνουμε την χάρη στην κυβέρνηση ,σκύβουμε το κεφάλι και αρκούμαστε σε «αγωνιστική» συμμόρφωση με τους επιβαλλόμενους κανόνες. Η ΠΚΣ χωρίς να αναμετράται με τις πραγματικές απόψεις του σχήματος μας προσπαθεί μέσω της κατασκευής ενός ψεύτικου ιδεολογικού αντιπάλου να στηρίξει την επιχειρηματολογία της. Έτσι διαβάζουμε “Την ίδια στιγμή οι εκπρόσωποι του σχήματος ΕΑΑΚ, στα Γιάννενα και Πανελλαδικά, βάζουν εμπόδια στην πρωτοβουλία αυτή καταψηφίζοντάς την και καλούν τους φοιτητές να αγωνιστούν…. από το σπίτι , αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο στην Κυβέρνηση να προμοτάρει την υποκριτική “αλληλεγγύη” που εκφράζεται με
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου